Veelgestelde vragen

Algemeen

Wanneer krijg ik mijn bestelling binnen?
– De (meeste) producten hebben een levertijd van 1 tot 4 weken (tenzij anders aangegeven). Dit staat altijd vermeld bij het product
– Het kan voorkomen dat sommige producten een levertijd hebben van 3 tot 5 werkdagen, Dit staat ook bij het product vermeld
– Bevat het product een vloeistof dan kan de levertijd 2 weken langer duren (bovenop de 1 tot 4 weken)
– De levertijd gaat in vanaf het moment dat u de bevestigingsmail “Afgerond” ontvangen heeft

Hoe kan ik mijn pakketje volgen
Helaas is dit nog niet mogelijk. Onze producten worden bij onze leverancier besteld in Azië, deze verzend de bestelling direct naar uw adres.

Wat zijn de verzendkosten?
Daar doen wij niet aan, wij versturen uw pakketje altijd kosteloos.

Kan ik mijn bestelling als ik deze al betaald heb, nog annuleren?
Zodra de bestelling is afgerekend, kan deze niet meer geannuleerd worden. U kunt de bestelling na ontvangst wel terugsturen. Zie hiervoor het herroepingsrecht.

Wanneer krijg ik mijn geld terug van geretourneerde producten?
In de meeste gevallen ontvangt u binnen 14 dagen na retourneren uw geld terug. In enkele gevallen kan het langer duren, maar u zult het geld altijd binnen 30 dagen ontvangen.

Wat is het retour adres?
Wilt u een bestelling retourneren? Dat is mogelijk. Meer informatie vindt u op onze retour pagina.

Krijg ik de verzendkosten vergoed indien ik producten retourneer?
U krijgt de verzendkosten alleen vergoed als u de volledige bestelling, dus alle producten, retourneert en deze defect zijn. Als u de producten enkel retour stuurt omdat u ze niet wilt of niet meer geïnteresseerd bent in de producten, zijn de verzendkosten voor u zelf. Zie hiervoor het herroepingsrecht.

Is het veilig om te betalen op de A2Deals Webshop?
Tijdens het afhandelen van de betaling maken wij gebruik van een beveiligde SSL internetverbinding. De SSL software zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd. U herkent de veilige verbinding aan de groen gekleurde browserbalk en het slotje links bovenin naast de browserbalk. Het is dus veilig om te betalen in onze webshop.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven, wat nu?
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Veilingen

Hoe moet ik bieden?
Om te kunnen bieden dient u zich eenmalig te registreren. Nadat u ingelogd bent en de veiling is open, gaat u naar de categorie (kavel) waarop u wilt bieden. Een eenmaal geplaatst bod is bindend en u dient de producten af te nemen voor het door u geplaatste bod en de daarbij behorende verzendkosten per veiling.

Hoe moet ik registreren?
Ga hiervoor naar onze registratie pagina. Vervolgens vult u uw gegevens in en u kiest zelf een gebruikersnaam en wachtwoord.

Hoe kan ik mijn biedingen goed volgen?
Als u op “Mijn account” kijkt, krijgt u een overzicht van alle veilingen waarop u geboden heeft en of u nog de hoogste bieder bent.

Kan ik mijn bod ongedaan maken?
Het is niet mogelijk uw bod ongedaan te maken. Een geplaatst bod is bindend.

Zijn er administratiekosten?
Nee, die zijn er niet. Wij rekenen per veiling wel verzendkosten. Doorgaans is dit €4,95 tot €9,95.

Waar bestaat een bod uit op A2Deals?
Een bod bij A2Deals bestaat uit de volgende 2 onderdelen:
– Een bod is inclusief BTW
– Exclusief verzendkosten